Carregant

Error message

Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor in require_once() (line 130 of /var/www/html/bellvitge/sites/all/modules/contrib/ctools/ctools.module).

20 Agost, 2019

L’Hospital Universitari de Bellvitge compta ja amb 11 CSUR, unitats de referència per a malalties minoritàries

L’Hospital Universitari de Bellvitge compta amb un total d’11 Centres, Serveis i Unitats de Referència (CSUR) del Sistema Nacional de Salud en patologies d’oftalmologia, cirurgia, esclerosi múltiple, trasplantament renal creuat, infeccions osteoarticulars i sarcomes.

12 Agost, 2019

La Unitat de Càncer de mama HUB-ICO consulta les pacients per elaborar el programa de la jornada del 15 d’octubre

Com cada any, la Unitat de Càncer de mama HUB-ICO organitza una Jornada per a pacients amb motiu del Dia Mundial contra la malaltia. La jornada es durà a terme el dimarts 15 d’octubre a la sala d’actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge. Aquest any, l’objectiu és  encertar de ple amb els continguts de la sessió, abordant els temes que més preocupen a les pacients al voltant del diagnòstic i el tractament del càncer.

07 Agost, 2019

L’Hospital de Bellvitge avança en 25 minuts el tractament urgent de l’ictus

L’atenció urgent davant d’un ictus és clau: cada minut que passa moren dos milions de neurones. Per aquest motiu l’Hospital Universitari de Bellvitge, un dels centres amb més volum de pacients amb ictus de Catalunya, ha incorporat la tecnologia point of care (diagnòstic ràpid a la capçalera del pacient) per escurçar els temps per a l’administració dels tractaments urgents de l’ictus.

31 Juliol, 2019

L’Hospital de Bellvitge incorpora un sistema de gestió de pacients totalment digitalitzat

El Servei d’Admissions de l’Hospital Universitari de Bellvitge ha desenvolupat un innovador sistema per al control i seguiment dels pacients ingressats. Es tracta d’un programa que integra totes les dades (del pacient, del llit, de la unitat) i permet visualitzar-les en temps real en un panell digital de grans dimensions.

25 Juliol, 2019

L’Hospital de Bellvitge posa en marxa un programa d’hemodiàlisi a domicili

El Servei de Nefrologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge ha posat en marxa aquest mes de juliol el seu primer programa d’hemodiàlisi a domicili. Aquesta innovadora prestació permet que el pacient se sotmeti a hemodiàlisi de manera més còmoda i adaptada als seus horaris i necessitats i que ho faci en sessions més curtes i més suaus (cinc o sis dies per setmana en sessions de 2 hores, per comptes d’haver d’acudir a l’hospital tres dies per setmana i sotmetre’s a sessions de 4 hores).

18 Juliol, 2019

Identificada una nova diana terapèutica per al tractament de l’Alzheimer

Un estudi que compta amb la participació d’investigadors de l’Institut de Neuropatologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge-IDIBELL, Universitat de Barcelona (UB) , Institut de Neurociències de la UB (UBNeuro) i CIBERNED ha identificat una nova diana terapèutica per al tractament de la malaltia d'Alzheimer.