Carregant

Error message

Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor in require_once() (line 130 of /var/www/html/bellvitge/sites/all/modules/contrib/ctools/ctools.module).

20 Maig, 2019

El XVI Curs Internacional de Cirurgia Ginecològica aborda els darrers avenços de l’especialitat

Els dies 20 i 21 de maig, l’Hospital Universitari de Bellvitge acull el XVI Curs Internacional de Cirurgia Ginecològica, organitzat pel Servei de Ginecologia i dirigit pel Dr. Jordi Ponce.

17 Maig, 2019

L’Hospital de Bellvitge, nou centre de referència per a la cirurgia de canvi de sexe

L’Hospital Universitari de Bellvitge ha estat designat pel Servei Català de la Salut com a centre de referència per a l’atenció quirúrgica a les persones trans.

16 Maig, 2019

Una vintena de professionals participa al 1er Club de Lectura de la GTMS

El Club de Lectura convocarà una trobada mensual, fins a un total de sis, a l’Hospital de Bellvitge en que els professionals participants intercanviaran opinions al voltant d’una selecció de novel·les que han estat triades per la Societat Catalana de Bioètica.

14 Maig, 2019

L’hospital acomiada una nova promoció de residents que finalitzen la seva especialització

El 14 de maig, va tenir lloc a la sala d’actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge l’acte de comiat a la promoció de 94 facultatius residents que finalitzen aquest mes la seva etapa de formació sanitària especialitzada.

13 Maig, 2019

Facultatius de Bellvitge obtenen el premi de l'American Urological Association al millor vídeo

Facultatius del Servei d’Urologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge van obtenir la setmana passada el premi al millor vídeo presentat a la Reunió Anual de l’American Urological Association, que es va celebrar del 3 al 6 de maig a Chicago.

10 Maig, 2019

Un treball d’infermeria obté el primer premi en un certamen d’atenció a pacients ostomitzats

El treball “Técnica y cuidados complejos de urostomía necrosada en abdomen catastrófico: combinación de recursos”, dels professionals d’infermeria del nostre centre José Jerez i Cristina Quiñones, ha estat guardonat amb el 1r Premi del 2n Concurs de Casos Clínics. Atenció del Pacient Ostomitzat.