Carregant

Error message

Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor in require_once() (line 130 of /var/www/html/bellvitge/sites/all/modules/contrib/ctools/ctools.module).

15 Març, 2019

Bellvitge torna a liderar la implantació de cors mecànics a tot l’Estat l’any 2018

L’hospital ha col·locat  6 dispositius avançats de llarga durada. A més, ha inserit 56 dispositius de curta durada per a casos d’insuficiència cardíaca o respiratòria aguda d’extrema urgència.

12 Març, 2019

Conferència de Janet Treasure sobre els darrers avenços en trastorns de l’alimentació

La Prof. Janet Treasure, directora del Servei de Trastorns de l’Alimentació del South London and Maudsley NHS Foundation Trust, va pronunciar ahir a l’Hospital Universitari de Bellvitge la conferència “Maneig dels trastorns de l’alimentació: què hem après durant els darrers 40 anys?”

07 Març, 2019

El CAC i Bellvitge elaboraran materials didàctics per prevenir l’addicció a jocs i apostes i als videojocs, i els trastorns alimentaris

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) i l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) elaboraran un conjunt de materials didàctics per prevenir l’addicció a jocs i apostes i als videojocs, així com per prevenir els trastorns alimentaris com l’anorèxia i la bulímia nervioses. Els materials estaran adreçats a les famílies i als professionals de l’educació.

28 Febrer, 2019

El Grup de Malalties Minoritàries de Bellvitge es consolida com a referent en l’atenció als pacients de 200 patologies rares

Una seixantena de professionals mèdics i d’infermeria de diferents serveis com pneumologia, nefrologia, cardiologia, neurologia, oftalmologia, endocrinologia o medicina interna conformen el Grup de Malalties Minoritàries (MM) de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

27 Febrer, 2019

Bellvitge posa en marxa el primer programa de cirurgia de pròtesi de penis ambulatòria a Espanya

L’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha posat en marxa el primer programa d’Espanya i un dels primers d’Europa de cirurgia ambulatòria d’implantació de pròtesis de penis.

22 Febrer, 2019

Prestigiosos experts presenten a Bellvitge alguns dels canvis tecnològics que revolucionaran la medicina del futur

L’Hospital Universitari Bellvitge va acollir el 19 de febrer la jornada “Tecnologia per a la medicina del futur”, en el marc del programa #LHMobileTech “La revolució de les comunicacions mòbils”.