Carregant

Error message

Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor in require_once() (line 130 of /var/www/html/bellvitge/sites/all/modules/contrib/ctools/ctools.module).

18 Gener, 2019

Entra en funcionament la nova Unitat de Cures Respiratòries Intermèdies

Aquest mes de gener, ha entrat en funcionament la nova Unitat de Cures Respiratòries Intermèdies, pertanyent al Servei de Pneumologia i ubicada a la planta 16, que ha estat objecte d’una remodelació arquitectònica en profunditat.

17 Gener, 2019

Joves de tot Catalunya estudiaran a l’Hospital de Bellvitge la influència de la nutrició en la salut

El curs, que comença el dissabte 19 de gener, forma part del programa “Bojos per la ciència” de la Fundació Catalunya La Pedrera. Hi participen prop de 30 estudiants de batxillerat d’entre 16 i 17 anys.

14 Gener, 2019

L’Hospital de Bellvitge bat el 2018 el rècord històric de trasplantaments de cor

L’Hospital Universitari de Bellvitge ha batut durant l’any 2018 el rècord històric de trasplantaments de cor, amb un total de 25 intervencions d’aquest tipus, un 31,5% més que l’any 2017 (19 trasplantaments).

11 Gener, 2019

Una aplicació mòbil per ser encara més a prop dels usuaris de l’hospital

L’app El meu HUB ja es pot descarregar des de qualsevol telèfon mòbil android o iphone accedint a les plataformes playstore o appstore.

09 Gener, 2019

Es crea el comitè de càncer avançat de tiroide HUB-ICO

El 2019 arrenca amb la posada en marxa del nou comitè de càncer avançat de tiroide (CAT) amb la participació de professionals de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) i l’ICO l’Hospitalet.

04 Gener, 2019

Resum del 2018 en 12 fites

Gràcies a la implicació, la professionalitat i la capacitació dels i les nostres professionals, el balanç de l’any 2018 a l’Hospital Universitari de Bellvitge ens deixa un conjunt de fites, assoliments, innovacions i esforços que val la pena recordar.