Una aplicació mòbil per ser encara més a prop dels usuaris de l’hospital

L’app El meu HUB ja es pot descarregar des de qualsevol telèfon mòbil android o iphone accedint a les plataformes playstore o appstore.

Una vegada instal·lada, permet obtenir informació pràctica en temps real de diferents àmbits de l’assistència del centre que la converteixen en una eina especialment útil per a qualsevol usuari.

El meu HUB estructura el seu contingut en cinc apartats, consultables tots en català i castellà

1. Temps d’espera d’urgències: en temps real i tant de l’Hospital de Bellvitge com d’altres dispositius propers, com ara l’Hospital de Viladecans i diferents centres d’urgències d’atenció primària (CUAPS) de la regió Metropolitana Sud.

2. Edificis: permet saber la ubicació exacta de cada edifici de l’hospital, així com la manera més fàcil d’arribar-hi des del punt en es trobi l’usuari.

3. Contacte: trucada directa a Urgències o Informació de l’hospital, així com accés a diferents adreces de correu electrònic del centre.

4. Notícies: accés a les darreres notícies publicades al nou web de l’hospital.

5. Acompanyants: mitjançant l’identificador personal que rep qualsevol usuari en accedir a alguna consulta, servei o a Urgències, és possible saber en quin punt del circuit assistencial es troba un pacient que hagi de ser intervingut, per exemple. També és possible convidar contactes de l’agenda del mòbil perquè puguin accedir a aquesta mateixa informació.