La SEC acredita Bellvitge com a centre d’excel·lència en insuficiència cardíaca

La Societat Espanyola de Cardiologia (SEC) ha acreditat la Unitat Multidisciplinària d’Insuficiència Cardíaca Comunitària (UMICO) de l’Hospital Universitari de Bellvitge com a unitat especialitzada en insuficiència cardíaca.

Amb aquest reconeixement, la SEC acredita que la unitat compleix amb uns alts estàndards de qualitat en l’atenció als pacients i en tots els aspectes de la seva activitat.

L’Hospital de Bellvitge ja havia rebut anteriorment l’acreditació d’excel·lència de la SEC en insuficiència cardíaca avançada, referida a tractaments d’especial complexitat com són el trasplantaments cardíacs i les assistències circulatòries mecàniques. Amb aquesta segona acreditació, se certifica la qualitat del conjunt de l’assistència en aquesta malaltia a l’hospital.

La UMICO de Bellvitge es caracteritza per formar part d’un innovador model en què els diferents recursos hospitalaris i els de l’atenció primària s’integren per tal d'oferir al pacient una atenció més propera i completa que optimitza el control de la malaltia i ajuda a reduir el nombre de reingressos.