Coneix els projectes d’Innovació de la Gerència Territorial Metropolitana Sud al web de l’Hospital de Bellvitge

- Innovació

La Gerència Territorial Metropolitana Sud (GTMS) de l’ICS –que inclou l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital de Viladecans i l’Atenció Primària Metropolitana Sud- aposta per promoure la innovació en salut. En línia amb aquest eix estratègic, s’ha reformulat la secció d’Innovació al web www.bellvitgehospital.cat que s’anirà nodrint amb els projectes innovadors més destacats dels dispositius del territori. Per ara, es pot accedir mitjançant l’enllaç https://bellvitgehospital.cat/ca/projectes-dinnovacio

L’espai destaca quatre pàgines corresponents a projectes d’Innovació ja en marxa (GTMS): Ritmocore, Strack, els boxs multisensorials de l’UCI i Radiòmica. En les properes setmanes, el portafoli de projectes s’anirà ampliant amb les iniciatives finançades amb fons europeus, el pla 4LocaLHealth de l’Ajuntament de L’Hospitalet i les que s’inclouen en el marc del projecte DAIPO de la GTMS.

Cada pàgina de projecte inclou els objectius, la solució ideada, la proposta de valor, les xifres del projecte, el finançament, la relació de persones que hi treballen, així com una fitxa tècnica descarregable en format PDF que sintetitza la informació essencial.

L’espai del web també aprofundeix en l’Àrea d’Innovació de la GTMS, presentant la seva cartera de serveis i les persones que acompanyen l’equip clínic dels dispositius del territori per fer realitat els seus projectes d’Innovació.

També s’hi presenta el Model d’Innovació de la GTMS, que contempla el suport a la gestió de la innovació, la potenciació de la cultura de la innovació i el desenvolupament de l’ecosistema d’innovació.