Sou a: Portada > Usuaris > Informar-se

Usuaris

Com informar-se

La Unitat d'Atenció a l'Usuari és la responsable d'atendre els usuaris i els seus familiars, orientant-los en tot el que necessitin i vetllant pel respecte dels seus drets i informant-los de les seves obligacions. Estem a la vostra disposició per informar-vos i assessorar-vos sobre tot allò que demaneu, com ara atendre, tramitar i impulsar totes les queixes, reclamacions i suggeriments.

Informació i recepció

Imatge d'hostessesQuan arribeu a l'Hospital, trobareu un servei d'informació gestionat per les hostesses de l'hospital, que us atendran i us informaran personalment. L'horari d'atenció és de 8 h a 22 h.

Suggeriments i Reclamacions

Imatge de suggerimentsL'hospital disposa d'un servei de suggeriments i reclamacions, situat al vestíbul de l'entrada principal.

L'horari d'atenció al públic és de dilluns a dijous de 9 h a 16 h i els divendres de 9 h a 15 h, excepte els períodes vacacionals que és de 9 h a 15 h.

Us podeu adreçar a la responsable d'aquesta unitat trucant al telèfon 932 607 831.

També podeu enviar suggeriments des de l'apartat de atenciousuari at bellvitgehospital.cat text contacte.

Sol·licitud de documentació clínica

Per sol·licitar qualsevol documentació relacionada amb l’atenció sanitària rebuda a l’hospital o la història clínica completa, teniu a la vostra disposició tres canals: de manera presencial, per telèfon o via burofax.
Tota la informació aquí.

Per resoldre qualsevol dubte o obtenir més informació, podeu trucar al tel. 932 607 526
o escriure a arxiuhospital at bellvitgehospital.cat text arxiuhospital@bellvitgehospital.cat

Treballadors socials

Imatge d'assistènciaSi necessiteu ajuda o consell d'assistents socials, a l'hospital teniu a la vostra disposició una Unitat de Treball Social que us atendrà de 9 a 13 h, de dilluns a divendres.

Aquesta unitat es troba a la planta baixa, al passadís d'accés a la Sala d'actes.

Us podeu adreçar a la responsable d'aquesta unitat trucant al telèfon 932 607 879.

Voluntaris

Imatge de voluntarisL’Hospital Universitari de Bellvitge té un programa de voluntariat que promou la participació dels seus membres en activitats de suport social i emocional, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones hospitalitzades. Per mitjà de la seva acció, el voluntari col•labora en la millora de l’estada hospitalària del pacient, mitjançant la millora contínua de la qualitat, amb formació, preparació específiques i el treball en equip.

La seva tasca es realitza principalment a les habitacions, i a la planta baixa de l’Hospital, i a l’edifici de Consultes Externes, amb el màxim respecte per als malalts, per als seus acompanyants i per als professionals.

Actualment l’Hospital de Bellvitge col·labora estretament amb les entitats següents:

  • Associació d’Acompanyament Social AZINNIA
  • Associació Espanyola Contra el Càncer de Barcelona (AECC)
  • Associació de Trasplantats Hepàtics de Catalunya (ATHC)
  • Associació d’Amputats Sant Jordi
  • Cors Nous (Associació de Trasplantats Cardíacs)


Per a qualsevol informació, podeu posar-vos en contacte amb la Unitat d’Atenció a l’Usuari, Àmbit de Voluntariat, tel. 932 607 492.

Comitè d'Ètica Assistencial

El Comitè d'Ètica Assistencial té com a finalitat ajudar a la reflexió sobre les decisions, actuacions i actituds en el camp de les ciències de la salut. Pot sol·licitar assesorament del Comitè d'Ètica Assistencial professionals i usuaris de l'Hospital, trucant al 932 607 492 o escriure a etica.assistencial at bellvitgehospital.cat text etica.assistencial@bellvitgehospital.cat

Premsa

Imatge de premsaSi ens visiteu des d'un mitjà de comunicació, aquest web té un apartat per facilitar la tasca als professionals de la informació.