Está en: Portada > Apartado de prensa > Septiembre de 2017...

Apartado de prensa

Septiembre de 2017

Selección de apariciones del hospital en medios

• Bellvitge dedica una jornada a les urticàries
  • Llobregat Televisió, 27 de septiembre de 2017
  • Bellvitge dedica una jornada les urticàries, la malaltia cutània que provoca més urgències. Les urticàries i les inflamacions subcutànies a la cara, les extremitats i altres òrgans van suposar gairebé l'11% de les 4.000 consultes ateses per la Unitat d'Al·lergologia de l'Hospital de Bellvitge el 2016.

• "Una bona recerca i una bona docència milloren la situació assistencial"
  • Ara Balears, 21 de septiembre de 2017
  • Amb més de 43 anys d'experiència, Xavier Ariza compagina la seva tasca docent com a catedràtic de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut a la Universitat de Barcelona amb la tasca assistencial i investigadora al Servei de Malalties Infeccioses de l' Hospital Universitari de Bellvitge. Confessa que “poder fer recerca, fer clínic, i assistència i docència m'ha ajudat molt a ser feliç”.

• L’ICS és la institució sanitària més rellevant de l’Estat en recerca biomèdica
  • Diari de Girona, 14 de septiembre de 2017
  • L’Institut Català de la Salut (ICS) és la institució sanitària líder a l’Estat pel que fa a la quantitat i a la qualitat dels articles científics publicats. Durant l’any 2016, els investigadors dels set instituts de
    recerca vinculats a l’ICS, com l'Institut d'Investigació Biomèdica
    de Girona (Idibgi), van publicar 3.960 articles en revistes científiques indexades, més que qualsevol altra institució sanitària catalana i espanyola.

• Xavier Corbella
  • Redacción Médica, 1 de septiembre de 2017
  • El jefe de servicio de Medicina Interna del Hospital de Bellvitge, Xavier Corbella, ha sido elegido secretario general de la European Federation of Internal Medicine (EFIM). De esta forma, la especialidad sigue demostrando en España su liderazgo europeo por su "concepto generalista y para la gestión de la cronicidad". Además, Corbella ha demostrado su compromiso con la formación ejerciendo como vicedecano de la Facultad de Medicina de la Universidad Internacional de Cataluña.