Está en: Portada > Apartado de prensa > Julio de 2017...

Apartado de prensa

Julio de 2017

Selección de apariciones del hospital en medios

• El Hospital Universitario de Bellvitge alcanza los 3.000 trasplantes
  • La Vanguàrdia.com, 26 de julio de 2017
  • El Hospital Universitario de Bellvitge, en L'Hospitalet de Llobregat, ha realizado su trasplante renal número 3.000, convirtiéndose en el cuarto centro hospitalario español que supera esta cifra, según ha informado el hospital en un comunicado. En 1978, el Hospital de Bellvitge realizó su primer trasplante de riñón y desde entonces ha mantenido una intensa actividad trasplantadora que lo ha convertido en uno de los centros de referencia en Catalunya y en España.

• L'hospital de Bellvitge inaugura un nou bloc quirúrgic
  • TVE, 14 de julio de 2017
  • L'Hospital de Bellvitge ha inaugurat avui set nous quiròfans de cirurgia major ambulatòria. El centre hi preveu realitzar unes 6.000 intervencions anuals, que permetran reduir les llistes d'espera per a aquest tipus d'operacions que no necessiten d'ingrés hospitalari. El conseller de Salut, Antoni Comín, ha inaugurat les noves instal·lacions.

• La vida després d'un trasplantament
  • TV3, 11 de julio de 2017
  • Des que el Joan i la Rosa viuen amb els pulmons i el cor d'un donant senten que una part d'aquesta persona camina amb ells, la tenen present en els moments importants i li estan immensament agraïts. Una part de la Katia i de la Dolors també camina amb algú altre. Elles són donants vives. Amb la donació d'un tros de fetge van contribuir a salvar un familiar.