Carregant

La Unitat de Càncer de mama HUB-ICO consulta les pacients per elaborar el programa de la jornada del 15 d’octubre

12 Agost 2019

Com cada any, la Unitat de Càncer de mama HUB-ICO organitza una Jornada per a pacients amb motiu del Dia Mundial contra la malaltia. La jornada es durà a terme el dimarts 15 d’octubre a la sala d’actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge. Aquest any, l’objectiu és  encertar de ple amb els continguts de la sessió, abordant els temes que més preocupen a les pacients al voltant del diagnòstic i el tractament del càncer.

Per aquest motiu, demanem la col·laboració de totes les pacients responent a un breu qüestionari

Aquí podeu contestar el qüestionari

De la suma de totes les respostes a l'enquesta fins al 15 de setembre sortirà el programa definitiu de la Jornada, amb l’objectiu que aquesta trobada anual amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer de Mama (19 d’octubre) ajudi a les pacients a enfrontar millor els temors, incerteses i preocupacions que es barregen a les diferents etapes de diagnòstic i tractament del càncer de mama.

Etiquetes: